Franchise
Franchise Cégkereső
Franchise lehetőségek
Egyéb Szolgáltatás
Linkek
Rendezvények
 
Hírlevél 
A 12 éves Creppy PalacsintaHáz több mint egy étterem

Három év alatt megduplázta bevételét a miskolci családi vállalkozás, amely immár 12 éve kínálja az ország legjobb palacsinta fogásait. Észak-Magyarország egyik legjobb étterme egy igazán szerethető munkahely.

Különleges munkavállalói élményt és kiemelkedő bérezést ígér Észak-Magyarország egyik legjobb étterme, amit a világ 20 legígéretesebb innovatív franchise vállalkozása között is számon tartanak. A Creppy PalacsintaHáz a közeljövőben a legmodernebb eszközökkel felszerelt oktató- és rendezvényközpont kialakítását tervezi, amelynek köszönhetően folyamatos létszámbővítés is várható.



A 12 éves Creppy PalacsintaHáz több mint egy étterem

Mára a Creppy egy sikeres franchise márkává nőtte ki magát. Jelenleg a világ 20 legígéretesebb innovatív franchise vállalkozása között tartják számon, így remek karrierlehetőségeket is biztosít.

A különleges étterem megálmodója Oszlánczi Réka, aki profi szakemberként tudatosan építette a Creppy brandet. Női vezetőként számos kihívással nézett szembe a jellemzően férfiak által uralt vendéglátás világában. A céltudatos és kitartó munka, a kifinomult vezetői szemlélet meghozta a gyümölcsét.

"Az én fő feladatom a Creppy rendszerszintű működtetése, ami hasonló egy zsonglőr mutatványhoz, mely során több tányért pörgetek pálcákon és mindet mozgásban kell tartani ahhoz, hogy a Creppy élmény teljes legyen a vendégek számára. Ebben a remek szakemberekből álló csapatunk sokat segít" - nyilatkozta Oszlánczi Réka.

A Creppy soha nem volt egy "arctalan", unalmas munkahely

A Creppy PalacsintaHáz szinte a kezdetektől foglalkoztat alkalmazottakat. Az Észak-Magyarország legjobb éttermei között számon tartott családi vállalkozás az elején kis létszámmal indult, azonban népszerűségének növekedésével párhuzamosan egyre több munkavállalót alkalmaztak. A Creppy csapata most több mint 20 főből áll, azonban folyamatosak a bővítések. Jelenleg a legtöbb nyitott pozíció a konyhai területen van (creppy.hu/karrier).

A palacsintás brand megálmodója méltán lehet büszke az étterem felszolgálóira, szakácsaira, akik egyre ismertebbek szakmai körökben, és országszerte jó hírét viszik a különleges étteremnek. A cég alapfilozófiája a legfrissebb újítások felkutatása, alkalmazásuk megfontolása és bevezetése. A Creppy PalacsintaHázban egy innovatív technológiákban gazdag konyha szolgálja ki a vendégeket, ahol mindig a legújabb fejlesztésű gépek, eszközök állnak a szakácsok és felszolgálók rendelkezésére. Ennek köszönhetően garantált a magas színvonalú vendégélmény.

Egyedülálló munkavállalói élményt garantálnak

"A Creppynél munkavállalóink régiós viszonylatban kiemelkedő bérezéssel rendelkeznek, amelyhez társul az a karrierív, amelyben minden munkavállaló megláthatja az előrelépési lehetőségeit, illetve azt, hogy velünk nyugodtan tervezhet hosszú távra. Ezen túlmenően lényeges megtartó erő a különleges csapat, amely igazán egyedivé varázsolja a Creppyt, mint munkahelyet" – hangsúlyozza a cégvezető – tulajdonos, Oszlánczi Réka.

A hosszútávú munkalehetőséget kínáló cég kiemelt bérezéssel foglalkoztat olyan szakembereket, akik szeretnek dolgozni és élvezik a kreativitást igénylő kihívásokat.

"Az itt dolgozók egyik legfontosabb tulajdonsága az, hogy szeretnek fejlődni, tanulni. Az évek alatt együtt nőttünk fel az étteremmel, ahol a konyhavezetési feladatokért vagyok felelős. Rendszeresek a szakmai kihívások, amelyeket egy nagyszerű csapattal oldunk meg. Aki szeretné minden nap próbára tenni a tudását, kitartását és megoldóképességét, annak ebben a zsivány csapatban a helye" – osztotta meg személyes tapasztalatait Mihályi Maja, aki hat éve dolgozik a Creppy PalacsintaHázban.

Folyamatosak a gyakornoki programok

Szívesen látják a pályakezdőket, illetve a már tapasztalattal rendelkező munkatársakat is a Creppy különleges csapatában. A szaktudást széles körű alapképzések, rendszeres továbbképzések és tréningek során lehet elsajátítani.

Mindig a leghatékonyabb módszereket alkalmazzák a brand stratégiájában, amely kiterjed mind a munkaerő-toborzás, mind a munkaerő-megtartás eszközeire, módszereire is.

"A hagyományosnak mondott toborzási csatornákon túlmenően elkészítés alatt áll egy hosszútávú együttműködés a régió szakiskoláival, ahol már a tanulmányi évek alatt bekapcsolódunk a fiatalok szakmai fejlesztésébe. Ezzel az iskola befejeztével kiváló munkalehetőséget tudunk biztosítani a számukra kiemelkedő fizetéssel és tervezhető karrierívvel"- fűzte hozzá Oszlánczi Réka.
(franchise)

További információk:


2019.02.24.