Franchise
Franchise Cégkereső
Franchise lehetőségek
Egyéb Szolgáltatás
Linkek
Rendezvények
Konferencia

Franchise, a sikeres üzleti modell

A franchise modell kritériumairól, a kézikönyv elkészítéséről, a működőképes marketingről, az egységes arculat fontosságáról felkészült, tapasztalt szakemberek tájékoztatják a kkv-vezetőket március 26-án, Budapesten.

A BKIK IX., Bank, Biztosítás, Vagyongazdálkodás Osztálya és a Piac & Profit közös rendezvénye
Kiemelt szakmai támogató: a Magyar Franchise Szövetség
Támogatja: BKIK XXVIII. Általános Pénzügyi Szolgáltatás Osztály
Időpont: 2015. március 26. 10.00-16.00
Helyszín: BKIK Székház, Budapest, Krisztina körút 99.



Program

10.00-10.40 A franchise üzleti modell felépítése, a jól működő rendszerek kritériumai, a kudarcok tipikus okai. Milyen üzlet alkalmas franchise-átadói hálózat kialakítására? A franchise-kézikönyv elkészítésének tudnivalói. Magyarország legsikeresebb üzleti hálózatainak elemzése.
Előadó: Mandel Katalin, a Magyar Franchise Szövetség főtitkára

10.40-11.20 A franchise fontosabb jogi kérdései: a szerződés tartalma, a know-how és a védjegy védelme, kizárólagossági kapcsolatok, versenyjogi aspektusok, az új Ptk.-nak való megfelelés.
Előadó: Darázs Lénárd, az ELTE egyetemi tanára, a Magyar Franchise Szövetség Etikai Jogi Bizottságának elnöke

11.20-11.40 Az Év Mester Franchise Hálózata, a mester franchise-hálózat kialakításának jellemzőiről, értelméről és előnyeiről.
Előadó: Lavotha Ildikó, a High Care Cosmetics Kft. ügyvezető igazgatója, a Magyar Franchise Szövetség alelnöke

11.40-12.00 Konzultáció az előadókkal és kávészünet

12.00-12.20 A világ legjobb McDonald's-átvevője a franchise-átvevők franchise-rendszerbe tagozódásának gyakorlatáról, egy hálózatba belépés feltételeiről és előnyeiről.
Előadó: Héjja János franchise partner, McDonald's, Golden Arches díjazott

12.20-12.40 Az egyik legdinamikusabban fejlődő hálózat a gyors növekedés titkáról.
Előadó: Perger Gabriella tulajdonos, Biohair

12.40-13.10 Az arculat, a logó, az egységes marketing, a weboldal- és webáruház-fejlesztés fontossága és specialitásai a franchise-hálózatokban.
Előadó: Nagy Márton kreatív és stratégiai igazgató, Hinora Marketing Group

12.10-14.00 Konzultáció az előadókkal és ebédszünet

14.00-16.00 Franchise Pódium

Példák és tanulságok (10-15 perces bemutatkozás)

Levendula (új, egyedi)
Vitaminszalon (gyors növekedés)
Borháló (partnerek kiválasztása, alkalmazottak motiválása)
Matrackuckó (ügyes, egyedi)
Stilianos Babauszoda (remek ötlet jól felépítve)
és még mások

Interaktív fórum

Id. Hahn Gábor - Matrackuckó
Varga Vivien - Stilianos Babauszoda, uszodavezető, vezető oktató  Elek Márton - Borháló, marketing és stratégia
Rácz József - Vitaminszalon

16.00-16.30 Üzleti kézfogó. A konferencia résztvevői szervezett bemutatkozása az üzleti kapcsolatépítés szándékával.

A tematika változtatási jogát fenntartjuk!

Részvételi díj: 12.000 Ft + Áfa/fő
Figyelem, érdemes igénybe venni! Az egy cégtől egyszerre érkező több személy regisztrációja esetén a második, és további személy részvételi díja a regisztrációs ár 50 %-a! Kérjük, ehhez a regisztrációnál jelölje be a megfelelő mezőt ("céges kedvezmény"). A részvételi díj tartalmazza a fogyasztás költségét, melyet a számlában külön tételként tüntetünk fel, valamint az előadások prezentációit.



További felvilágosítás és információ:

Tel. : (1) 239 - 9597,
E-mail : konferencia@piacesprofit.hu
(fcentrum)

2015.03.02.
 
Hírlevél