Franchise
Franchise Cégkereső
Franchise lehetőségek
Egyéb Szolgáltatás
Linkek
Rendezvények
A Premio-lánc már Magyarországon is.

A Premio-lánc már Magyarországon is.

A gumiabroncsokon túl az autót is javítják a Goodyear úttörő franchise-hálózatában

A világ legnagyobb gumiabroncs-gyártója, a Goodyear immár Magyarországon is elindította a Premio elnevezésű kiskereskedelmi franchise-hálózatát. A Németországban és Svájcban már jól ismert abroncsértékesítéssel és szervízeléssel foglalkozó lánc első hazai tagja Budapesten, a Szentendrei úton nyílt meg. A Premio a hazai abroncskereskedelemben úttörő vállalkozásnak számít, hiszen új kategóriát kíván felállítani a hazai szervízpiacon. Az első magyar Premiot az Y2000 Kft üzemelteti.

Gábor Tamás, a Goodyear Dunlop Tires Kft magyarországi ügyvezető igazgatója szerint a Premio-hálózat több más európai országban már bevált és minden bizonnyal kedvelt lesz Magyarországon is. A Premio sikere elsősorban a magas fokú minőségi standardokkal, illetve a széleskörű szolgáltatási háttérrel magyarázható. A Goodyear a hálózattal egyben új kereskedelmi koncepciót valósít meg, hiszen a Premio szervizekben a szolgáltatások köre nem korlátozódik az abroncsok javítására. Lehetőség van számos más, az autóval kapcsolatos munka - pl. futómű beállítás, légkondicionáló karbantartás, olajcsere - elvégzésére, vagy akár a zöld kártya kiváltásra is" - tette hozzá.

"A Premiohoz való csatlakozásunk azt jelenti, hogy javulnak a szolgáltatásaink. A nemzetközi háttér és a bevált know-how jelentős kompetitív előnyöket biztosíthat számunkra a piacon" - jelentette ki Bileczky Lajos, az Y2000 Kft tulajdonosa.

A Premio-hálózat Németországban 225 műhelyből áll, az első kelet-európai szervizeket pedig a nyár elején a Moszkva melletti Podolszkban, majd Pozsonyban nyitották meg. A Goodyear a közeljövőben Csehországban, Lengyelországban, Törökországban és Ausztriában is szeretné bevezetni ezt a szerviz-formát. A vállalat tervei szerint a néhány tucat tagot számláló magyarországi hálózat két-három éven belül áll fel.

A Goodyear rendkívül szigorú minőségi és egyéb követelményeket támasztott a leendő franchise partnereivel szemben. A Premiohoz kapcsolódó vállalkozásoknak egy ún. "kulcsra kész koncepciót" kell átvenniük, amely a szervizeknek egységes külső megjelenésen túl a nyújtandó szolgáltatások spektrumát, árát és minőségét is meghatározza. Az első osztályú szolgáltatás kulcsszó - ezt tükrözi a hálózat elnevezése, a Premio is. A Goodyear az új kiskereskedelmi lánccal elsősorban azon, 3-8 éves járművekkel rendelkező autósokat célozza meg, akik minőségi szolgáltatásokat szeretnének kapni, a hivatalos autós márkaszervizekénél kedvezőbb áron.

A Premio szervizekben a Goodyear csoporthoz tartozó márkákon - azaz a Goodyear, a Dunlop, a Fulda és a Sava és Debica abroncsokon - kívül más gyártók abroncsai, felniket és számos egyéb autó-felszerelési cikket is meg lehet vásárolni.

A Goodyear-ről

A Goodyear a világ legnagyobb gumiabroncsgyártó cége, évi több mint 14 milliárd dolláros bevétellel. Az ohiói céget 1898-ban alapították a gumi vulkanizálását feltaláló Charles Goodyear nevének emléket állítva. A gumiipar vezető szereplője 28 ország több mint 80 gyárában, kb. 80 000 alkalmazottal állítja elő termékeit, melyeket szinte a világ összes országában jelen lévő hálózatán keresztül értékesít. Kelet-Közép Európában a Goodyear Lengyelországban és Szlovéniában rendelkezik termelőbázissal, míg értékesítési és marketing irodákat tart fent egy sor kulcsfontosságú országban, többek között Bulgáriában, Csehországban, Magyarországon, Oroszországban, Romániában, Szlovákiában és Ukrajnában. A cég több mint 11 000 embert alkalmaz a régióban, 2003. évi árbevétele elérte az 1,1 milliárd dollárt a három évvel ezelőtti 700 millió dolláros forgalomhoz képest.

A Goodyear Dunlop Tires Magyarország Kereskedelmi Kft. 1992 óta van jelen Magyarországon. A jelenlegi termékkínálatban személyautó, kisteherautó, terepjáró, teherautó, mezőgazdasági és ipari gumiabroncsok találhatóak. (MH)

2005.10.28
 
Hírlevél