A Musette az olasz designerek által tervezett cipő- és táskamárka fél év hazai jelenlét után az Aréna Plazaban megnyitotta második üzletét. (Marketinginfo)
A Musette európai cipő- és táska márka, mely elsősorban művészi kivitelezésű, kézzel készített termékeiről ismert, tavaly év végén érkezett Magyarországra. A cég jelenleg 30 üzlettel, 5 franchise partnerrel 4 kontinensen van jelen.
"A Musette a tudatos nő brandje, akinek a fast fashion termékekkel ellentétben igénye van az időtállóságra, mégis megfizethető terméket keres, amely nem utolsósorban önálló design műalkotás is" - mondta Cristina Batlan tulajdonos, vezető tervező. "Az első, váci utcai üzletünk látogatottsága és forgalma alapján nyilvánvaló, hogy Budapesten is megvan ez a típusú vásárló közönség. A sikeres termékbevezetés alapján döntöttük a második üzlet megnyitása mellett" - tette hozzá Oszvald Réka a magyarországi leányvállalat vezetője.
Budapesten a nyitás óta naponta átlag 20 vásárló 400,000 euró forgalmat generált. A többi európai bolt és az első budapesti üzlet eredményeit alapul véve a tulajdonosok a második budapesti üzlettől 600,000 euró forgalmat várnak.
A márka az új üzletnyitáshoz kapcsolódva versenyt hirdet. A Musette tavaszi-nyári kollekcióját bemutató katalógus perforált lapjaiból kell kollázst készíteni, s a befotózott alkotást az Instagramra 'musettecollage' és 'musettebudapest' címkékkel feltölteni. A játék augusztus 31-ig tart, a nyertesek értékes ajándékokat kapnak, s a legjobb műveket a tervek szerint ősszel ki is állítják.
(fcentrum)
További információk:
2016.07.12.