Az új vezető egyik fő feladata a franchise hálózat fejlesztésének kommunikációs támogatása. (Marketinginfo.hu)
Maczelka Márk tölti be januártól a Spar Magyarország Kereskedelmi Kft. kommunikációs vezetői pozícióját, miután elődje, Fehér István nyugdíjba vonult.
Az új kommunikációs vezető a jövőben a Spar célkitűzéseinek megvalósításához, különös tekintettel a franchise hálózat fejlesztéséhez kíván a kommunikáció nyújtotta eszközökkel hozzájárulni. Célja a szupermarket-hálózat ismertségének és elfogadottságának növelése, a márka által nyújtott előnyök erősítése, illetve a cég belső kommunikációjának fejlesztése.
Maczelka Márk a Pécsi Tudományegyetemen diplomázott előbb Kommunikáció- és Médiatudomány szakon, majd ugyanitt a Közgazdaságtudományi Karon szerzett másoddiplomát. Az egyetemi évek alatt hét éven keresztül a kommunikációs tanácsadással és reklámfilmek gyártásával foglalkozó vállalkozását vezette, amelyet még egyetemi csoporttársaival alapított. Ügyfeleik között jelentős hazai és nemzetközi márkák, illetve civil szervezetek is megtalálhatóak voltak.
2012 júliusában csatlakozott a Spar csapatához. Kezdetben online marketing menedzserként, később új média menedzserként dolgozott. A vállalatnál több jelentős üzletfejlesztési, stratégiai és marketingkommunikációs projekt vezetése, kidolgozása fűződik nevéhez, ezeket összesen 13 hazai díjjal ismerték el.
(fcentrum)
További információk:
2015.02.10.