Franchise Centrum
 

FŐOLDAL
Franchise
   Fogalom
   Etikai Kódex
   Rendszer
   Logisztika
   Szerződés
   Finanszírozás
   Virtuális Vállalat
   Rendszergazda
   Mester Franchise
    Vállalkozó
   Franchise Vállalkozó
Cégkereső
   Rendszergazda
    Cégkereső
   Cégek ABC szerint
Franchise lehetőségek
   Kereskedelem
      Áruház, Üzlet
      Ruházat
      Élelmiszer
      Irodaszer
   Vendéglátás
   Ingatlan
   Lakás Berendezés
   Számítástechnika
   Média
   Egészség és Kozmetika
   Autó, Motor
   Üzleti tevékenység
   Otthon végezhető munka
   Egyéb Szolgáltatás
      Gyorstisztítás
      Rendezvényszervezés
      Üzemanyag
      Oktatás
      Turizmus
      Építőipar
      Szálloda
      Üdítő
      Automaták
      Gazdaság
      Hiteltanácsadás
      Vegyes
Linkek
  Franchise Linkek
Archívum
  Archívum
Rendezvények
  Rendezvények
Blog
  Franchise Centrum blog

Gucci

eTarget hirdetés Hirdessen Ön is itt  

Gucci üzlet

A Gucci után a Burberry is Magyarországra tart

Jövőre nyit üzletet Budapesten a Gucci olasz luxusmárka - erősítette meg a Világgazdaság kérdésére a vállalat szóvivője. A magyar cég, a Gucci Magyarország Kft. bejegyzése egyelőre folyamatban van - derül ki cégbírósági adatokból, amint az is, hogy az üzlet valószínűleg nem franchise-, hanem saját üzemeltetésű kereskedéssel nyílik meg.

A hazai Gucci az ingatlanpiaci információk szerint a Louis Vuittonhoz hasonlóan az Andrássy úton nyílik meg. A cég szóvivője elmondta: az üzlettel kapcsolatos további információkat a nyitás előtt közlik. A magyar cég tulajdonosa a Gucci Luxemburg SA.

Az angol Burberry áprilisban jegyeztette be hazai vállalatát Burberry Hungary Kft. néven, ennek két tulajdonosa a luxemburgi, valamint a londoni Burberry. A vállalat londoni központja egyelőre nem adott tájékoztatást az üzlet nyitásáról, de a magyarországi cég bejegyzése után valószínűleg már nem kell sokat várni. A piac szereplői szerint a Louis Vuitton tavalyi üzletnyitása stratégiai jelentőségűnek számított a hazai ruházati piacon, és már csak idő kérdése volt, hogy a többi luxusmárka is megjelenjen.

Az igazi high brandek eddigi megjelenését részben a megfelelő magyarországi menedzsment hiánya okozta. Magyari Tamás, a hazai Ermengildo Zegna franchise-partnere szerint kicsi vagy egyáltalán nincs meg az a szakemberréteg, amely a világmárkák üzleteit képes lenne megfelelően menedzselni, a cégek viszont komoly presztízsveszteségnek tekintik, ha egy üzletet be kell zárni.

Hozzátette: egy-egy világmárka üzletének a megnyitása hozzávetőleg 100-150 millió forintba kerül itthon. Az igazi luxus képviselői előszeretettel választják az exkluzív környezetet. A budapesti bevásárlóutcák hangulata, a világörökség részévé vált Andrássy út és a barokk épületek pedig megfelelnek ennek, azonban egyelőre hiányzott a megfelelő méretű ingatlan, írja a Világgazdaság.
2007. 07. 30.

 
Hírlevél 
 
Partner oldalak
LogSped
Franchise Centrum
Tel.: 06/62/314-692, 06/62/449-783
Mobil: 06/30/380-7333
E-mail:franchise@franchisecentrum.hu
Copyright © Franchise Centrum