Az amerikai divatruházati cég bejelentette, hogy franchise-szerződéseket kötött a Gap és a Banana Republic márka forgalmazására a közelkeleten.
Az elkövetkező öt éven belül a Gap Inc. franchise-partnerei, a szaud-arábiai Fawaz Alhokair Group és a törökországi Fiba Holding 90 Gap üzletet és 20 Banana Republic üzletet terveznek nyitni Szaud-Arábiában és Törökországban.
Ron Young az nemzetközi stratégiai együttműködések vezetője elmondta, hogy szerintük mind Szaud-Arábia, mind Törökország jó piacot jelentenek a Gap számára, mert mindkét országnak erős, biztosan fejlődő gazdasága van, és az ottani kliensek körében igény van a márkás ruházati termékekre. Az első Gap boltok ez év végén nyílnak hát a két országban, a Banana Republic termékeit pedig 2008 tavaszától vásárolhatja meg a muzulmán közönség.
(Hölgyfórum.hu)
2007. 07. 02.