A Decathlon, a Tesco és több más multi mellett egy magyar franchise hálózat, a Borháló Borkereskedés nyert aranyérmet a Mastercard Év Kereskedője versenyén. (origo)
Nem mindennapi lehetőséggel kecsegtette ügyfeleit nemrég a Borháló Borkereskedés, amikor azt ajánlotta, hogy akár a máshol vásárolt, már nyitott borokat is telire cserélik, ha a vevőknek nem ízlik a beltartalom, csak mondják el, mi volt a bajuk vele.
"Tudtuk, hogy az ügyfélpanasz a legjobb tanácsadó, csak az volt a kérdés, hogyan csalogassuk ki a vevőkből azt az elégedetlenséget, ami az elmúlt években felhalmozódott bennük a magyar borpiac állapota miatt" - mondja Elek Márton, a Borháló Borkereskedés stratégiai igazgatója.
Az országszerte 48 bolttal üzemelő hálózat vezetője szerint a siker titka a jó munkamegosztás, a központ háttérmunkájának köszönhetően a kereskedőknek van idejük foglalkozni a legfontosabbal, a vevőkkel.
A zsűri értékelése szerint a hálózat nagy előnye a borcseréhez hasonló akciók mellett a figyelmesség, a szakszerű, mégis közvetlen kiszolgálás, a helyben kóstolás lehetősége, valamint az üzletekben szervezett tematikus borkóstolók.
Az Év Kereskedője versenyt a Mastercard hirdette meg azzal a céllal, hogy felhívja a figyelmet az eredeti és különleges megoldásokra, valamint inspirálja a fejlesztéseket, bővítéseket, és elismerésben részesítse azokat a kereskedőket, akik minden téren szeretnének többet nyújtani vásárlóiknak. A kategória elsők egy éven át használhatják a "Az Év Kereskedője 2016" emblémát és megnevezést.
Az egyes kategóriák győztesei:
- A Legjobb fizetést szolgáló digitális megoldás: Tesco
- A legjobb multichannel értékesítés: Hervis
- A legjobb ügyfélélmény: Borháló Borkereskedés
- A legjobb lojalitásprogram: Burger King
- A legjobb társadalmi felelősségvállalási program: Lidl és Campona Játszóház
- Abszolút kategória: Decathlon
(fcentrum)
2016.10.07.