Franchise
Franchise Cégkereső
Franchise lehetőségek
Egyéb Szolgáltatás
Linkek
Rendezvények


Kapcsolódó oldal:  



AXA pénzügyi szolgáltatás franchise

2010-ben Magyarországon is elindult az AXA franchise-rendszere: a 22 saját iroda mellett eddig Budapesten, Dunakeszin és Érden nyílt AXA franchise Ügyfélcentrum.

A tervek szerint idén év végéig további három, 2011-ben pedig tíz franchise Ügyfélcentrumot nyit az AXA. A mennyiségnél azonban fontosabb a minőség. Olyan tapasztalt vállalkozókat várnak, akik hosszú távon gondolkoznak. A részletekről Mohai Krisztina, az AXA csoport Magyarország franchise-igazgatója beszélt a Piac & Profitnak.

- Célunk, hogy a következő években országosan harminc-negyven hatékonyan működő AXA franchise Ügyfélcentrumot nyissunk. A franchise-modell kidolgozásának hátterében egyrészt a területi lefedettség növelése állt, másrészt, hogy közelebb kerüljünk ügyfeleinkhez, partnereinkhez. A nemzetközi példák azt mutatják, hogy a nagyvállalat szakmai tapasztalataiból és a kisvállalat innovációjából eredő szinergiák együttesen kiváló minőségű szolgáltatást eredményeznek.

A pénzügyi szolgáltatások körében viszonylag kevés franchise hálózat működik. Miért?

- Pénzügyi szolgáltató egyetlen szektorból nem tud a franchise-partnerének olyan termékpalettát kínálni, amely garantálja a beruházás reális időben való megtérülését, másrészt a pénzügyi területre vonatkozó szigorú előírások is nehezítik a modellek kialakítását. Az AXA banki, biztosítói, egészségpénztári és nyugdíjpénztári portfólióval rendelkezik, így franchise-partnereink széles és folyamatosan bővülő kínálattal kereshetik fel időről időre az ügyfeleket. Pénzügyi termékeinket mindig a változó piaci igényekre szabjuk, így partnereink minden ügyfél számára a legjobb pénzügyi megoldást tudják nyújtani. A modellhez csatlakozó vállalkozónak több évtizedes üzleti tudásunkat adjuk át azért, hogy elősegítsük üzleti sikereit.

Mekkora beruházást igényel a franchise Ügyfélcentrum elindítása?

- Egy nyolcvan-kilencven négyzetméteres iroda kialakításához és beindításához körülbelül tizenötmillió forint befektetése szükséges Az összeg fedezi az egyszeri belépési díjat, az üzlethelyiség kialakításának és berendezésének költségét, valamint az első hónapok működési kiadásait. A célunk, hogy a beruházás két, két és fél év alatt megtérüljön. Franchise-partnereinknek olyan többforrású jutalékrendszert dolgoztunk ki, amely több oldalról motivál, és elősegíti a hosszú távú és gyümölcsöző partnerkapcsolatot. A saját ügyfelek kiszolgálásán túl mód van az AXA értékesítési partnerein keresztül érkezett hitelkérelmek feldolgozására, valamint lehetővé tettük, hogy alvállalkozókat is bevonjanak az értékesítésbe. Ha valaki mind a három szálat jól működteti, éves szinten körülbelül huszonöt-harmincmillió forint adózás előtti eredményt érhet el. B>Milyen egyéb támogatással segíti az AXA a partnereket?

- Az Ügyfélcentrum kialakításakor a mi költségünk, és mi vállaljuk a homlokzati portál - fríz - tervezését, gyártását és kihelyezését, a biztonsági rendszer kiépítését, valamint kezdeti marketingtámogatást nyújtunk. A know-how átadása mellett, a működtetés során mentori rendszerrel, marketingtámogatással és folyamatos szakmai továbbképzéssel segítjük partnereinket. Bár maga a franchise-rendszer erősen szabályozott működési forma, igyekszünk minél több területen meghagyni a hozzánk csatlakozó partnerek vállalkozói szabadságát.

Érez-e az ügyfél bármilyen különbséget a saját vagy egy franchise-irodában kapott szolgáltatásnál?

- Az arculat, a termékpaletta és a kiszolgálási ügymenetek is azonosak. Az AXA világszerte megbízható és figyelmes hozzáállásának köszönhetően tudta elérni azokat az eredményeket, amelyek megkülönböztethetővé és ügyfélközpontú vállalattá tették a pénzügyi szolgáltatók között. Ezt a hozzáállást és figyelmet várjuk el leendő franchise-partnereinktől is, hiszen ez a fenntartható fejlődés alapja. Ezzel együtt az ügyfélkezelés és a megszerzett állomány kezelésének minőségében lehet különbség. Egy kisvállalkozás rugalmasabban, személyre szabott módon tudja kiszolgálni az ügyfeleit. A különbség tehát nem a szakmai munka színvonalában van, hiszen az ügyintézők ugyanazokon a szakmai képzéseken és tréningeken vesznek részt, mint saját dolgozóink, hanem a körültekintőbb és rugalmasabb ügyfélkiszolgálásban, ami a tulajdonosi szemléletből fakad. A hosszú távon odafigyelő, az ügyfél minden sóhaját leső pénzügyi tanácsadói szerep kizárólag ebben az üzleti modellben valósulhat meg. (piacesprofit.hu)

2010.11.08.
 
Hírlevél